شرکت گروه معادن امیرسنگان پارسیان از سال 1385 به منظور بهره برداری از سه محدوده سنگ آهن به نام های ققنوس یک، ققنوس دو و ققنوس سه به ثبت رسیده است.

زمینه فعالیت شرکت: انجام کلیه های معدنی شرکت از قبیل اکتشاف، استخراج، بهره برداری، صادرات و واردات و خرید و فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی بالاخص کلیه محصولات معدنی، احداث و راه اندازی کارخانجات صنعتی و تولیدی و فرآوری مواد معدنی، تهیه و تولید ماشین آلات و لوازم مجاز جهت فعالیت شرکت
موقعیت جغرافیایی معدن

واحدهای مختلف شرکت

واحد اکتشاف

  • این واحد وظیفه اکتشاف محدوده ها به منظور بالابردن ظرفیت پروانه‌های بهره برداری و همچنین اکتشاف و استخراج به منظور جلوگیری از تضییع ماده معدنی و مدیریت باطله را برعهده دارد.

گمانه های های عمیق به کمک دستگاه RC و گمانه‌های کم عمق تر ) ….. و چاهک توسط بیل مکانیکی حفر شده توسط نیروی بیل مکانیکی حفر شده، توسط نیروهای آموزش دیده این واحد نمونه گیری انجام و نمونه ها جهت آنالیز تحویل آزمایشگاه معدن می‌شوند. لازم به ذکر است یک نمونه  شاهد از هر نمونه گیری تهیه و در انبار نمونه ها جهت استفاده های آتی نگهداری می شود.

  •  واحد استخراج و پیش فرآوری

با توجه به طراحی های انجام شده در بخش معدن، این واحد برنامه‌های مدون ابلاغ شده از سوی واحد طراحی را اجرا می‌نمایند، بدین صورت به کمک بیل مکانیکی و بلدوزر عملیات استخراج ماده معدنی انجام و خوراک دستگاههای پیش فرآوری، تامین می­شود, در دستگاه های پیش فرآوری با بازیابی بالا عملیات جدایش آهن از باطله انجام شده، آهن پیش فرآوری شده به سمت کارگاه فرآوری حمل و باطله حاصله طبق برنامه های منظم مدیریت باطله به محل برداشت حمل و آماده عملیات بازسازی و احیا می­گردد.

  • واحد فرآوری

محصول پیش فرآوری تولید شده در مرحله استخراج و پیش فرآوری تحویل این واحد شده و در این واحد عملیات دانه بندی و پرعیارسازی محصول انجام و محصول نهایی تولید و آماده فروش می گردد.

  • واحد کنترل کیفی

این واحد نقش اساسی و مهمی در کیفیت محصول نهایی و همچنین کیفیت محصول پیش فرآوری شده و نظارت بر بازیابی دستگاه های پیش فرآوری و فرآوری را دارد.

نیروهای آموزش دیده این واحد در مقاطع زمانی منظم عملیات نمونه گیری از محصولات این واحد را بر عهده داشته و پس از ارسال نمونه ها به آزمایشگاه معدن زیر تسلط این واحد اداره می گردد، کیفیت محصولات را سنجیده و با همکاری نزدیک با واحد فرآوری و پیش فرآوری اشکالات احتمالی مرتفع و نهایتاً اعتبارنامه محصول صادر و آماده تحویل به مشتری می گردد.

  • واحد دفتر فنی

وظایف

  • تهیه طرح استخراجی و نظارت بر آن
  • تهیه تمامی نقشه های فنی خطوط فرآوری و پیش فرآوری و در صورت لزوم تغییر در آن
  • تهیه برنامه نود خودرو تا فرآوری و پیش فرآوری و نظارت بر آن
  • تهیه گزارشات منظم و مداوم جهت استفاده داخلی و خارجی شرکت
  • تشکیل گروه تحقیق و توسعه جهت مطالعه بر روی فرآیندهای شرکت و ارائه پیشنهادات جهت ارتقاء و بهبود سیستم

 

معرفی شرکت گروه معادن امیرسنگان پارسیان

7,317 thoughts on “معرفی شرکت گروه معادن امیرسنگان پارسیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.